ETS

Z przyjemnością informujemy, że od 1.05.2012 jesteśmy partnerem ETS (Educational Testing Service), największej organizacji testującej na świecie, lidera w tworzeniu obiektywnych i rzetelnych certyfikatów językowych i narzędzi wspomagających naukę języków obcych.
 TOEIC NOWE
ETS jest światowym liderem w tworzeniu standardów oceny kompetencji ze szczególnym przywiązaniem do jakości i przy użyciu najnowszych osiągnięć statystyki i psychometrii
Educational Testing Service (ETS) to ponad 2600 pracowników pracujących w setkach lokalizacji na całym świecie. Z tej grupy, ponad 1100 osób to eksperci w dziedzinie nauczania, edukacji, zarządzania edukacją, psychologii, psychometrii, IT, socjologii czy nauk humanistycznych. To rozległe doświadczenie sprawia, że ETS to:
  • Światowy lider w tworzeniu standardów oceny kompetencji: ETS stworzyło i stale rozwija najbardziej uznane i szeroko stosowane narzędzia oceny w obecnym świecie. Dodatkowo, ETS tworzy narzędzia testowe dla rządów, ministerstw, agencji rządowych oraz firm i korporacji, które są tworzone z uwzględnieniem profilu działalności i wszystkich wymagań Klienta.
  • Zespół światowej sławy statystyków i psychometrów: Zespół ETS to uznane na świecie autorytety w dziedzinie statystyki i psychometrii. Pracownicy ETS dokładają najwyższej staranności aby egzaminy ETS były obiektywne, wiarygodne, rzetelne i spełniały najwyższe standardy jakości.
  • Społeczność badawcza: ETS to lider badań na polu oceny edukacyjnej. Nasz zespół to ponad 250 pracowników badawczych którzy:
    • Angażują się w badania i ich analizę aby wspierać i rozwijać istniejące już narzędzia oceny,
    • Wytyczają nowe kierunki w branży, podsuwają pomysły nowych produktów i usług,
    • Mają istotny wkład w badania edukacyjne i zarządzanie edukacją.
  • Specjaliści w zarządzaniu edukacją:Współpracujemy z:
    • Kluczowymi osobami w sektorze edukacji, którym pomagamy określać i podnosić standardy edukacji krajowej i międzynarodowej,
    • Rządami na całym świecie w celu podnoszenia świadomości na temat potrzeb i trendów w edukacji,
    • Badaczami w rządowych i pozarządowych instytucjach zaangażowanych w reformę edukacji,
    • Organizacjami zaangażowanymi w rozwój zawodowy i akademicki.